Söndag 14/7 2013

Tråkig rubrik, ellerhur? ;P egentligen skulle jag ha kunnat skriva nåt betydligt roligare, för det har varit fullt upp idag. :P även gårdagen var produktiv och mysig, så jag hade säkert kunnat plocka nåt roligare därifrån om jag ansträngde mig lite. Men nu får det blir såhär! :D

Igår vaknade jag strax innan 8, så jag väckte Marcus så vi drog ut på en lång morgonpromenad i solen. :) på vägen hem handlade vi lite gott så vi hade till frukost. Sen gick vi in till stan och handlade lite saker. :) jag köpte en mörkgrön maxiklänning på vero moda, två par leggings och sen köpte vi present till väldens finaste lilla Saga. :) vi passade även på att äta inne i mitticity, och kika på andra saker innan vi drog hem. :) på vägen hem hämtade jag ut min nya telefon (en vit iphone 5). Tyvärr har jag inte hunnit leka med den än, för jag vill ha med mig min "gamla" mobil till USA om det skulle hända nåt. :P men nu har jag den i alla fall! ;) när vi kom hem stannade vi bara en liten stund, för vi beslutade oss för att gå på bio på kvällen. Vi kollade på "Man och steel", och den var verkligen superbra! :D och inte för att vara sån, men herre j-vlar vad snygg Henry Cavill är! Damn alltså... :P

Efter filmen tog vi en promenad hem, och tog t.o.m en omväg för att njuta lite extra av det härliga vädret. :) hoppas vädret är lika bra i USA. ;)

Idag vaknade jag åter igen innan 8, så jag väckte ÅTER IGEN Marcus, och sen åkte vi till Forshaga och hälsade på finaste familjen Jonsson/Staf så jag fick snosa på underbara lilla Saga. :) det var så mysigt att få se dom, och jag hoppas verkligen att jag hinner se dom en gång till innan vi åker. :) fast med ta kr på allt jag har att göra, så misstänker jag att det inte blir så. :( fast jag är glad att jag fick se dom idag i alla fall! <3

När vi åkte hem så köpte vi lite mat, så jag kunde laga iordning lite matlådor. :) det får bli lax, potatis och kall sås med gröna bönor, tomat och fetaost nu ett par dagar, sen blir det kyckling och pasta, så får vi se var jag känner för i slutet på veckan. :P

Annars så har jag tagit en oönskad powernap (jag somnade i soffan), tvättat kläder, bytt sängkläder, plockat reda på tvätten, städat undan, hämtat resväskan, börjat skriva packningslista, vattnat blommor, satt kameran på laddning, fixat mobilen inför resan och fixat andra "administrativa" saker. ;)

Det är en hel del som ska fixas innan resan, och jag jobbar sent varenda dag, så jag måste passa på att fixa så mycket som möjligt nu. :/ men jag är helt säker på att det kommer bli en fantastiskt bra resa. :)

Nu måste jag sova! :) hoppas att ni har haft en riktigt bra helg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0