Twist and turn

Dom senaste dagarna har varit helt otroliga! I fredags var det fest för min underbara mamma som fyllde 50 år. :) det var en jättebra fest med fantastiska människor och även om mitt servicesinne slog in ganska rejält, vilken gjorde att jag sprang runt som en yr höna för att se att alla hade det bra. :P men skoj var det! Sen fick ju min älskade vän och hennes fästman sin bebis på lördag, så jag var i helt extas. :P jag blev så glad när dom ringde, så jag fick lov att sminka om mig, för tårarna bara rann av glädje. :) och snacka om fin bebis alltså! Saga, som den lilla tjejen kommer att heta, var ta mig fasen den sötaste bebisen jag någonsin sett! "Moster" Jeanette kommer onekligen skämma bort den lilla prinsessan. <3 och jag är så sjukt stolt över min bästis. Hon är verkligen rena rama superhjälten!

Förövrigt fick jag ett mycket välkomnat samtal i fredags när vi var på väg till Munkfors. ;) jag var ju på intervju i Göteborg för ett par veckor sedan, och tydligen fick dom ett väldigt bra intryck av mig om man säger så. ;) till och med så bra att dom ville ha mig!!! :D problemet är bara att jag inte tagit ut min legitimation än. :( så idag har jag jagat socialstyrelsen och diverse andra människor för att försöka lösa det. Men när det är semesterperiod så försvåras det mesta. :/ så vi får se vad som händer helt enkelt. Förhoppningsvis hår det att lösa på nåt vis i alla fall. :P

Fast sen fick jag ett nytt samtal idag när jag satt på bussen hem. Det var ett annat jobb jag har sökt nere i Göteborg, och dom var väldigt angelägna om att få dit mig på intervju. Så på torsdag bär det åter igen av mot kära Gbg! ;)

Jag skulle gärna berätta mer detaljerat, men detta väljer jag ändå att behålla för mig själv. ;) fast jag kan ju säga att jag är otroligt glad och nöjd nu. ;)

Så är det nån som vet om nån ledig lägenhet i göteborg så får ni gärna höra av er!! :D det verkar nämligen som om jag kommer att behöva en. ;)

Annars så har helgen varit väldigt härlig. :P massa mys och annat roligt, sen gjorde ju vädret en hel också. :)

Nu ska jag återgå till min underbara skål fylld med färska jordgubbar, hallon och physalis. Bilden nedan är inte skålen jag äter nu, utan från frukosten i helgen. ;) mumsigt värre! :D Snart är det sängdags! ;D Äääääntligen! ;P

Puss på er godingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0