Utklassad?

Idag har jag blivit utklassad! Eller nja. Kanske inte. ;) Men det verkade nästan som det i början på dagen! :P jag fick in en riktigt svårstucken patient direkt på morgonen, så innan jag var klar med honom så hade söta Hanna hunnit ta typ 5 patienter. :P så då blev jag lite stressad! Hanna är väldigt snabb när hon jobbar, och jag ville inte att hon skulle känna att hon fick göra allt, så jag fick öka mitt tempo också. :) men det gick bra, och vi har haft väldigt roligt idag. :)

Något annat som var positivt med dagen var att jag fick åka med henne till jobbet imorse, så jag slapp ta bussen (awesome!). :) sen behövde hon lite extra flex, så jag fick åka hem lite tidigare. :) också riktigt mysigt!

Nu däremot ligger jag mätt och belåten i soffan och funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu, eller om jag ska orka samla lite energi och åka till Ica och handla/panta tomflaskor innan jag duschar... :/ i-landsbekymmer jag vet!!! :D i övrigt så håller jag på att förbereda inför avfärden och jag har skrivit packningslista. Fast jag är inte helt säker på vad jag ska ta med mig. Jag vill ju ändå kunna handla en hel del där, samtidigt som jag inte känner nåt behöva att slösa bort alla mina pengar. :P Så vi får se! Jag måste dock köpa ett par flipflops, för annars kommer jag nog svettas ihjäl. :P

Nedan kan ni se min lunch som jag åt både i måndags och igår. :) lax med potatis och en sallad på gröna bönor, fetaost, kiwi och tomat. :) jag åt samma sallad idag tillsammans med ungsrostad kyckling och lite sweet chilisås. Supergott!! :D och jäkligt fräscht. :) på sommaren är det gott med något lättare. :) och jag ska ha samma sak imorgon. Så nu är frågan bara vad jag ska äta på fredag. ;P men det löser sig alltid! :D

Hoppas allt är bra med er! :)

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0