Bigarrå

Jag sa ju att jag skulle skriva! ;) det har varit en ganska bra vecka måste jag säga. :) jag kan ju inte gå in på allt i detalj, men det har varit fullt upp. Vi har haft otroligt mycket patienter, betydligt mer än på alla andra vårdcentraler i centrala Värmland. :/ så vi fick knappt nån rast alls. Och så har det varit hela veckan. Det kombinerat med en ny arbetsplats har gjort att jag varit väldigt sliten. :( jag är ju borta ca 12 timmar varje dag, så den här sommaren kommer jag nog vara ganska tråkig. Fast det är det helt klart värt om jag kan få in semesterpengar så jag kan ha extra roligt i USA. :) sen är det som sagt en jättemysig vårdcentral, och jag har riktigt gulliga kollegor, så jag trivs som fisken i vattnet. :)

Annars då? Jo, jag träffade ju Emelie på tisdagen så vi åt sushi och myste. Sen träffade jag Evelin på onsdagen så vi kikade i affärer och sen åt vi indisk mat. :) så jag har haft jättekul ändå! sen blev vi bjudna på sillunch på jobbet på onsdagen, så jag höll på att äta ihjäl mig. Till efterrätt fick vi även jordgubbar, glass, melon och kakor. Och igår blev vi bjudna på tårtor. Så den här veckan har jag verkligen frossat! Tyvärr har jag inte tränat nåt, men det ska jag banne mig ta tag i till veckan! ;D sen har jag även blivit erbjuden en arbetsintervju i Gbg på onsdag, så jag är superlycklig för det! :D jag hoppas verkligen att jag får den tjänsten, för det är verkligen ett drömjobb, men samtidigt är jag väldigt glad bara över att dom är såpass intresserade så dom ville att jag skulle komma på intervju. :) så håll tummarna för mig nu! ;)

Jag lyckades även gå vilse i Grums i måndags när jag skulle till bussen, vilket jag måste säga är en bedrift. :P som tur är hittade jag rätt innan bussen gick i alla fall, så jag slapp sitta där ensam i flera timmar. :P

Idag har jag pluggat till största delen. Jag handlade även lite mat förut, för jag bestämde mig igår att jag skulle stanna här i stan under helgen, så jag behövde komplettera kylskåpet lite. :P så dagen mat fick bli färskpotatis, matjessill, rostbiff, gräddfil med gräslök och en god sallad. Och nu på kvällen har jag ätit salta kex med brieost (med smak av vitlök och örter) samt camenbert. Till det hade jag honungsmelon, bigarråer och physalis. Så jäkla gott!! :D nu däremot ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att sova. :P fråga är bara om jag orkar se en film innan dess... Oh, well. Det märks! ;) så tyvärr blir det inget midsommarfirande för min del, men jag har i alla fall fått nåt vettigt gjort idag. ;) och jag har det trots allt väldigt mysigt nu också. ;)

Hoppas att ni har det bra godingar, och att ni fått fira precis som ni själva valt. :P

Förresten har jag "officiellt" en instagramsida nu, så vill ni kan ni följa mig där. Jag har haft den ett tag, men jag har bara följt andra och använt "min" sida till att fixa till bilder. Men nu har jag börjat få några förfrågningar från andra som vill följa mig, så jag kände att det var dags att bli aktiv där med. :) Sök bara på mitt namn så hittar ni mig där. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0