Bladc0

Dom senaste tre dagarna har det bara varit flängande hit och dit. Men jag är ändå glad för det! :D mamma och pappa erbjöd sig vänligt nog att låna ut bilen till mig (älskar dom!) och världens bästa Emelie blev med mig som sällskap ner till Gbg. :) vad skulle jag ta mig till utan dom?! :) tack vare dom blev min resa en riktigt rolig road-trip. :) och det var även tack vare Emelie som vi hittade till Sahlgrenska. :P väl där köpte vi nåt snabbt att äta innan de var dags för min intervju. :P dom jag träffade var supertrevliga och det kändes som om intervjun generellt sett gick bra. :) tydligen var vi bara 5 st som var kallade till intervju, så det var positivt besked! Så mina odds kan ju inte vara allt för dåliga ändå. ;) fast jag vågar inte hoppas på för mycket, för jag vet att jag skulle bli så jäkla lycklig om jag fick det där jobbet, men samtidigt skulle jag bli besviken om jag inte får det. Därför är det bättre att inte ta ut nåt i förskott. Även om jag onekligen håller tummarna! :)

Sen fick jag även svar på min senare tenta (den på avancerad nivå), och tydligen blev jag godkänd!!! :D så nu är det bara en tenta kvar innan jag kan ta ut min examen. :O åååh vad jag längtar!...) <3

Efter intervjun åkte vi till Jensens bofhouse, där vi åt god mat. Och för att fira så köpte vi efterrätt på det. ;) så jäkla gott!! :) när vi var mätta och belåtna gjorde vi en snabbtur i nordstan och kollade på saker innan det var dags att åka hem. :)

Idag har jag jobbat som vanligt, även om jag var extra sliten imorse när jag skulle upp. :P fast det gick bra ändå! :) jag fick behålla bilen en extra dag, så jag kunde ta den till jobbet, vilket innebar att jag fick liiiite sovmorgon ändå. ;) när jag slutade åkte jag till Munkfors och lämnade bilen, och blev bjuden på jordgubbar, innan jag tog bussen ner till stan igen. :) tråkigt nog var min buss sen, så jag missade bussen jag skulle åka med hem från stan, men på nåt jäkla sätt så lyckades jag GÅ ikapp bussen, så jag kunde kliva på busshållsplatsen efter. :P haha!

Nu är jag äntligen hemma och ska hoppa in i duschen. :) imorgon är det jobb som gäller igen. ;)

Nedan kan ni förövrigt se vilken syn jag möttes av idag när jag kom till Munkfors. Tack gode Gud att både mamma och pappa ska operera ögonen imorgon, för annars kommer nog nån och tar katterna ifrån dom. ;D haha!

Hoppas att allt är bra med er godingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0