Sommarvikarie 2013

Tack och lov för Family Guy! Jag är så jäkla trött nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. :/ så det blir bara kort nu. Men min vecka har varit superbra. Jag älskar mina nya kollegor, vårdcentralen är superbra och jag trivs som fasen. Det enda negativa är att jag åker 06.45 hemifrån och kommer inte hem förrän 18.30, så jag är borta nästan 12 timmar varje dag. Så det blir tyvärr inte mycket tid över för annat. Men jag har ändå träffat Emelie och ätit sushi, och igår träffade jag Evelin så vi åt indisk mat. Marcus kom också hem igår, så jag fick se honom en sväng. Sen var han snäll nog att hämta mig och en kollega till mig, Laine Andersson från Hagfors, efter jobbet och han bjöd han mig även på lite mat. :) snuttigt värre alltså. ;P så det har blivit en hel del god mat i veckan! plus att vi blev bjudna på en massa god mat på jobbet igår. Lyxigt värre alltså!! :D fast nu ska jag bara mysa resten av kvällen. :) jag återkommer med fler detaljer imorgon. Men nedan kan ni se ett axplock av min vecka. ;)

Jag lovar att skriva mer imorgon. ;) puss på er godingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0