Warm bodies

Jag har precis tittat klart på filmen "Warm Bodies". Sjuuuuukt bra film!!! :D Ni måste se den. Ärligt alltså. Ni MÅSTE se den!! :D Jag skrattade, jag snyftade, den var spännande och såååå mysig! All som krävs för att en film ska vara sådär löjligt bra alltså. ;)
'
Så nu är jag varm i själen. :) Jag kan säga att den där hopplösa romantikern i mig njuter för fullt nu. ;D 
'
Sen blev det inte sämre när jag snubblade över den här låten:
'
'
Ååååh vilken fin låt. Jag älskar låtar som den här! Den kommer jag nog lyssna på ett X antal gånger framöver... :P Suck... Nu blev jag sådär hopplös igen! ;D
'
Annars så har jag läst på en massa om cytokiner, polariserade macrofager och makrofag-tumör hybrider. AWESOME! ;D Fast jag gjorde det när jag låg ute i solen i bikini, så jag kan inte klaga. ;P Sen överraskades jag av Camilla och Hampus när jag låg ute på gräsmattan, för dom skulle till stadsloppet, så dom parkerade där jag bor. Det slutade med att jag packade ihop mina saker, slängde på mig lite kläder och hängde med dom några tmmar istället. Egentligen skulle båda springa, men tyvärr så hade Camilla ont i ryggen, så vi fick agera hejarklack åt Hampus istället. :) Och tydligen gjorde vi en förbaskat bra jobb, för han fick en kanonbra tid! ;D Den ska han vara riktigt stolt över, för det var en jäkligt bra prestation. :) 
'
Efter loppet åkte dom iväg och åt lite mat, samtidigt som jag fick lite kvalitetstid med världens goaste hund, Apache. :) Vi kände båda att vi blev inspirerade av alla duktiga löpare idag, så vi kom överens om att vi skulle utnyttja tiden vi hade tillsammans med att ta en härlig promenad. ;) Så jag snörade på mig skorna och vi gick ut på en 35 min lång promenad. Fast eftersom han skulle stanna ÖVERALLT, så hann vi inte gå så långt ändå. :P Det är en riktig bushund det där kan jag säga. Men jag tycker om hon lika mycket ändå. ;) 
'
När dom sedan begav sig hem så myste jag till det här hemma med min fantastiska film, samt nybakade kladdkaksmuffins. MUMS! Så det har varit en riktigt bra kväll. :) Fast nu börjar det bli dags för sängen.:P Imorgon är det förberedelser inför jobbveckan som gäller. :P Det ska handlas mat, göras matlådor och annat bra så jag slipper göra det när jag kommer hem från jobbet. :P 
'
Nej nu ska jag snosa med min kudde. Ha bra dag imorgon godingar! ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0