Zalando

Klockan 05.00 imorse ringde väckarklockan. Samtidigt var jag mitt inne i en dröm om snälla varulvar som fick bekämpa den onda organisationen zalando, som var ute efter att utrota alla månbarn (varulvarna alltså)... Herregud. Min fantasi när jag sover är bortom all räddning ibland tror jag! ;D

Kl 05.20 gick jag i alla fall upp, och med god marginal kunde jag fixa allt jag ville innan jobbet. Nu sitter jag här utanför huset och väntar på bussen som ska ta mig till Grums. Dagen till ära så är jag pigg som få, "Rocky balboa/eye of the tiger"-laddad och nyfiken på hur dagen kommer arta sig. Samtidigt som en liten del av mig är lite orolig för hur allt kommer gå. Inte för jobbet i sig, för det vet jag att jag har koll på, utan snarare människorna jag kommer jobba med. :/ förhoppningsvis är dom roliga och snälla, men man vet ju aldrig. Så det ska bli intressant att se!

Nej nu ska jag lyssna på musik och glömma alla mina farhågor. ;) dag 1 av 24 börjar nu.

Wish me luck! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0