2 days of fun

Både igår och idag var jag såååå trött när jag skulle gå upp och åka till jobbet! Igår berodde det på att jag sov så dåligt på natten (min hjärna gick på högvarv så jag orkade inte somna), och idag när jag vaknade så kände jag mig illamående. Men efter att jag fått i mig frukost så lugnade det ned sig, och även igår gick det väldigt bra bara jag kom utanför dörren. :)

Det gick tom så bra så det är ett under att jag inte lider av total hybris nu! :D Jag har fått så många underbara komplimanger, både igår och idag, så jag är alldeles varm i både hjärtat och i själen. :) det är det som är underbart med mitt jobb. Man kan få så mycket kärlek och uppskattning tillbaka om man bara ger folk ett leende och ett vänligt bemötande. :) idag hade jag även turen att få träffa vår nya chef, även om det var väldigt hastigt. :) hon var precis lika trevlig som jag förväntat mig, så det är ju positivt! :D

Annars så har det inte blivit nån träning, vare sig igår eller idag. :( Visst, jag cyklade till jobbet idag, men det är ju inte direkt jobbigt. :P egentligen skulle jag ut och springa idag, men det var så jäkla kallt när jag kom hem, och det blåste som fasen, så jag hoppade över det idag. :/ och igår när jag kom hem var jag helt slut, så jag hoppade över tabatan. Men imorgon är det crosstraining som gäller! Då jäklar ska det svettas! :D plus att jag ska träffa pappa på en lunchdejt, och jag gissar på att det blir sushi! Mums!!! :D jag gissar att det kommer bli en helt underbar dag imorgon. :D

Hoppas ni har haft en lika bra start på veckan!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0