Avril Lavigne

Den här låten skickade Marcus till mig i tisdags. Gulligt va?! :D Ibland gör han det så svårt för mig att inte älska honom. ;)
'
'
Jag kan ärligt säga att den mannen kan driva mig till vansinne ibland, och jag kan bli så otroligt trött på honom. Men i slutet på dagen så älskar jag honom så otroligt mycket, och alla gånger när vi har det bra, så har vi det hur underbart som helst. Självklart händer det att vi bråkar, men för det mesta har vi superkul tillsammans. Han är den finaste personen på jorden i mina ögon, och det finns ingen annan jag hellre skulle vilja ha. Och jag vet att han känner likadant för mig. <3
'
Jag är inte hel utan dig älskling! <3
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0