Bebisspark

Åååh vad trött jag är nu! :P trött och hungrig. :D egentligen skulle det vara bäst om jag bara borstade tänderna och hoppade i sängen direkt, men jag misstänker att jag kommer vara på fantastiskt dåligt humör imorgon om jag gör det. :P så något lätt och proteinrikt får det bli nu. :P

Idag har jag varit till universitetet och pluggat, och där sprang jag även på Sandra så vi pratade en stund. Tråkigt nog så hann jag aldrig säga hej då ordentligt, för min buss skulle precis åka, men jag ser henne garanterat snart igen, så jag får ta igen det då. ;)

När jag kom hem la jag mig på golvet en sväng, och jag orkade inte ens bry mig om att ta av mig skorna. Emelie var ändå på väg och skulle hämta upp mig, sen visste jag att om jag skulle ta av mig skorna så skulle jag onekligen sätta mig i soffan en stund, och då hade det varit kört! :P jag har varit sliten ända sen jag vaknade imorse, och helst hade jag stannat under täcket merparten av dagen. :P bara i ren protest. Vad protesten hade varit emot är dock oklart, men nån provocerar det alltid! ;) haha Nu hade jag ju jäkligt skoj ändå, och fick en del bra gjort, så egentligen var det väl tur att jag hade lite självdisciplin just idag. :) efter att ha legat på golvet en liten stund så plockade Emelie upp mig och vi drog till Ikea. :) vi handlade lite mat och kikade på saker. :) Emelie handlade bara två saker, och själv köpte jag inte en endaste pryl! :O hur konstigt det än må låta, så köpte jag faktiskt INGENTING! :D fast det beror inte på utbudet, utan mest på att jag först vill kolla av med Marcus innan jag köper en massa saker. Det är ju trots allt VÅRT hem och inte bara MITT. ;)

En annan sak som var skoj, var att vi sprang på Emelies svåger och hans tjej med deras två barn på Ikea. Riktigt härlig familj det där, så det var roligt att se dom. :) jag tror ärligt talat att hela den där Jonsson-klanen härstammar från ett gäng nallebjörnar eller liknande, för dom är så otroligt gulliga hela högen! ;) och min sötgumma passar såklart in som handen i handsken hos dom, för hon är precis lika underbar hon också! <3

Efter vår shoppingrunda på Ikea, så svängde vi in till maxi, där jag köpte massa saker till Marcus. :) oftast köper jag inte så mycket specifikt till honom, för det blir alldeles för tungt för mig att bära hem allt, men nu hade vi ju Emelies bil, så då passade jag på. :) speciellt eftersom det inte är så roligt för honom att komma hem sent varje torsdag och behöva åka och handla, eller bli utan frukost på fredagen för den delen. :/

När vi kom hem hit igen så satt vi bara och pratade och myste i soffan, och jag försökte se om jag kunde känna när bebisen sparkade. Dock var den lill* på bushumör så den slutade så fort jag kom i närheten. :D haha! Fast jag kände en liiiten rörelse ändå! :D nästa gång däremot så ska jag nog försöka lägga mig på Emelies mage tills jag känner en ordentlig spark, för det skulle vara så sjukt häftigt att få känna en! :D

Förövrigt kan jag säga att jag har sån jäkla träningsvärk i "höftböjaren", axlarna, magen och i ena rumpskinkan (vad hände där liksom???!!!), så jag vette fasen hur jag ska ta mig ur sängen imorgon! :P jag får helt enkelt försöka rulla ur den på nåt sexigt och graciöst sätt. För det lär ju hända! ;D haha!

Sov gott nu gullungar! <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0