Gladiatorfinal

Nu jäklar är det final! :D självklart måste man se finalen av gladiatorerna! :) jag vet inte varför, men jag tycker att det är riktigt roligt att se det. :P visst kan det vara lite barnsligt ibland, men i det stora hela så är det fränt att se vilken grym form alla har. Dock inte Tor. Han har inte imponerat ett digg på mig... :/ annars så har det varit en bra dag, och bortsett från förmiddagen så blev det väldigt lugnt. Det fanns inte så mycket att göra på eftermiddagen, och jag fick bara ett par patienter, så det var både positivt och negativt. Det är ganska skönt om det finns lite att pyssla med hela tiden i alla fall. :P men hellre lugnt än att man ska stressa ihjäl sig. ;) speciellt när det är fredag! :D

Även idag fick jag fina komplimanger från patienterna, så jag börjar nästan fundera på om dom har nått i vattnet där borta i skåre som gör att dom är så otroligt gulliga?! :D trevligt var det i alla fall. ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och mysa. :) ska se om det får bli någon fredagsmys mat. :P jag satte Marcus på den uppgiften idag, eftersom han varit hemma hela dagen. Så vi får se om han har tänkt på nåt eller om jag får slänga ihop nåt. ;)

Ha en bra helg nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0