Hungrig

Idag har det onekligen varit en dag i träningens tecken. Först en powerwalk på en timme, sen cyklade jag till sats där jag körde 25 min snabb löpning, ett ben- och axelpass samt avslutade med magträning. Så nu är jag hungrig. Riktigt hungrig. Som en varg! :P fast jag måste vänta på Mona innan jag kan göra nåt åt det. Hon lånade nämligen Marcus bil, så hon ska lämna tillbaka den nu. :) förut åt jag grillad kyckling, sockerärtor, gurka, knäckebröd och jordgubbar samt drack ett glas mjölk. Mums!! Riktigt härlig depåfyllning efter ett hårt pass på gymmet. ;)

Nu ska jag bara sitta i soffan, se på film och äta resten av kvällen. :) imorgon så ska vi göra oss en tur till Munkfors där vi ska bli bjudna på påskmat. Jag kan ärligt säga att jag längtar som fasen tills imorgon, för vad kan slå god mat, fint väder och ett underbart sällskap?! :D

Puss på er godingar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0