Innebandy

Inte för att vara sån, men vilket väder vi har!!! :D solen skiner och vårkänslorna kommer krypandes. Snart ska jag cykla iväg till gymmet och köra ett pass, vilket jag ser fram emot nu. :) senare ikväll så ska jag och Emelie iväg och kolla på innebandy. :) det är Hultsberg mot GS86 och det är seriefinal, så det ska bli spännande! :D

Igår kom snutten hem också, så det känns jättebra! :) och jag hann med att träna på förmiddagen, för dom kör ett pass crosstraining vid sats kl 12 på torsdagar som är superbra. Det är min PT Susanna som håller i det, så när jag kan så försöker jag alltid att gå dit. Och eftersom mamma kom förbi och hämtade sina saker ganska tidigt igår så hann jag dit. Men när jag kom dit fick jag en chock, för jag var den enda som hämtat ut en lapp för att vara med. Två min innan passet skulle börja kom det dock dit en tjej till, så vi körde tillsammans. Och OJ vad jobbigt det var!! :D man kan ju inte direkt fuska heller när man bara är två pers på en tränare. ;) men det kändes bra i alla fall! :D

Resten av dagen städade samt pluggade jag mest innan Marcus kom hem. Då la jag ner allt och bara myste med honom istället. :)

Nu ska jag skutta iväg! Ha en bra dag ute i solen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0