Jaaaa!!!

Fan vad bra jag är!!! :D ännu ett steg närmare min examen. Ska bli så jäkla fränt när jag tar ut min magisterexamen i biomedicinsk laboratorievetenskap och börjar söka jobb! :D och idag tog jag ett massivt kliv mot det målet. ;) den där biokemitentan har hängt som en skugga över mig länge nu, men nu fasen klarade jag den!! :D och jag är så enormt lycklig. :)

Så den här dagen har varit helt suverän. Inte bara för att jag fixade tentan, även om det är en vääääldigt stor del. Men jag fick även åka iväg imorse på en helt otroligt härlig ansiktsbehandling på Ekolea, som jag fick i present av min underbara vän Emelie. :) jag kunde ha stannat där hur länge som helst, och Sanna (som förövrigt är Emelies svägerska) var superduktig! Det är hon som äger Ekolea, så behöver ni hjälp eller liknande med hud/hälsa/hår eller liknande så kan jag verkligen rekommendera dom. :) och unna er gärna en behandling där. Tro mig, det är värt varenda krona! :D

Efter behandlingen mådde jag som en prinsessa, och ville helst bara hem och mysa, men jag ville ändå passa på att handla lite saker. Så när jag satte mig på bussen hem hade jag köpte både schampo, balsam, ny mascara och 4 olika tesorter från kardemumma. :) riktigt mys alltså! :D sen när jag kom hem plockade Mona upp mig så vi åkte hem till henne. Där bjöd hon på te, vi pratade en massa och så pluggade vi lite. :) också väldigt mysigt! :)

Nu har jag mest tagit det väldigt lugnt. :) jag är så jäkla glad över tentan, så nu ska jag bara njuta av den här känslan resten av kvällen. :) imorgon är det allvar igen, och jag ska fixa med exjobbet, hinna med att träna och sen på kvällen ska jag träffa min sötgumma. :)

Det går bra nu. :)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0