Överraskad

Härliga tisdag! :D jag sov en extra stund idag, för min kropp verkade behöva det. :P det kändes liksom som om jag hade kunnat ligga i sängen hela dagen och sova. Fast det kan ju bero på att stressen håller på att lämna min kropp, och att jag kan slappna av ordentligt på ett sätt som jag inte kunnat under en period nu. :) och man ska alltid lyssna på sin kropp! Behöver den vila, så ska man vila. ;) när jag äntligen vaknat till satte jag mig och pluggade en sväng, men strax efter lunch så ringde Sandra och undrade om hon kunde kika förbi. :) sagt och gjort så var hon här och vi satte oss och drack te, åt lite frukt, kesella och knäckebröd. :) Marcus har köpt riktigt gott knäckebröd som jag lätt skulle kunna äta ett helt paket av om jag fick, och jag tror Sandra gillade det också! :D riktigt mumsigt! :) sen pratade vi mest, så det var trevligt. :) förr fick vi aldrig chansen att umgås, för det passade aldrig, så det var skoj att hon kunde kika förbi och stanna några timmar så vi kunde umgås. När hon sedan åkte plockade jag ihop här hemma, sorterade tvätt och diskade. Dock måste jag dammsuga här hemma imorgon för det ser inte bra ut nu. :P det är en vecka sen jag dammsög nu, och det är väl inte så illa som jag tror, men det är dags att göra nåt åt det i alla fall. ;)

På kvällen kikade Emelie förbi, och underbar som hon är så hade hon med sig en bukett rosor till mig samt efterrätt till oss båda. :) jag skulle ju som sagt bjuda henne på mat, så då var hon gullig nog att köpa med glass och jordgubbar samt blåbär. Så. Jäkla. Gott!!! :D jag älskar frukt och bär så det var helt perfekt! Och jordgubbarna som hon hade fått tag på var bättre än dom andra jag hittat den här tiden på året så jag blev väldigt glatt överraskad. :)

Nu sitter jag bara här hemma och njuter av en kopp vitt te. :) jag pratade även med Marcus nyss, och stackarn verkar vara helt slutkörd. :( så till helgen ska jag försöka pyssla om honom ordentligt, för han behöver också få slappna av nu. Man kan inte jobba över 12 timmar varje dag 11 dagar i sträck, träna som en tok och slita hela helgen när man äntligen får komma hem, bara för att sen sätta sig och åka 50 mil och jobba 4 låååånga dagar till. :/ jag tror inte jag känner nån som skulle må bra av det. :( och nu verkar min älskling gå på sparlåga. Kunde jag, så skulle jag skicka iväg honom på en spa-helg, men jag vet att han mår som bäst när han får ligga hos mig och jag ligger och stryker på honom. Då somnar han i stort sett omedelbart. :P vilket är jättebra, för det är viktigt att man kan slappna av och bara vara sig själv med den man älskar. :) sen är det väldigt mysigt för mig också, så jag klagar då inte! ;D

Annars så kan jag berätta att min glossybox kom förra veckan. :) jag fick en krämrouge, handkräm/bodylotion, läppenna, hårolja och torrschampo. Bortsett från krämrougen och läppennan (som jag gav till mamma, för det var fel färg för mig), så blev jag väldigt nöjd. :) det fanns så många andra bra saker jag kunde ha fått, men jag verkar alltid få nåt från märket ModelCo, vilket är ett helt okej märke bortsett från att jag alltid får fel färg på sakerna. :/ vilket suger. Så förhoppningsvis får jag rätt färg nästa gång. ;)

Tyvärr blev det ingen träning idag heller, för jag har haft fullt upp som ni kanske förstår. Men imorgon, då jäklar smäller det! :D då ska det svettas som fasen och kroppen ska få jobba ordentligt. :)

Ha en bra kväll snuttisar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0