Räkor

Nu är fröken Ljunggren lycklig! :D jag har precis ätit en suuuuupergod rätt bestående av fullkornspasta, kryddig olja och räkor. Oljan gjorde jag genom att värma upp olivolja, sedan hade jag i vitlök, chili, salt och basilika. Allt fick värmas på i nån minut (behövs inte alls lång tid), och sedan vände jag ner räkorna i oljan så dom blev varma. Så jäkla gott! :D och räkor är en fantastisk proteinkälla, så det var perfekt efter min träning. :)

Idag körde jag först 15 min intervaller med lutning, sedan 15 min vanlig löpning, fast i lite högre tempo än vanligt. :) efteråt körde jag sneda axelpress med hantlar, pectoralispress, latsdrag, ryggresningar och avslutade med magträning. Sen blev det såklart 4 km cykel också. ;)

Så det var inte världens mest intensiva pass, om man bortser från löpningen, men det kändes jäkligt bra ändå. :) nu ska jag snart hämta lite tvätt och sen tänkte jag cykla iväg och handla lite. :) Marcus drog upp till Hagfors vid lunch, för han var tvungen att fixa med bilen. Egentligen skulle vi ha varit ut och ätit brunch tillsammans, för vi kände båda att vi behövde komma ut och göra nåt mysigt tillsammans. Men då upptäckte han att den ena stötdämparen gått av, så han fick köpa nya och byta dom. :/ Fast jag förstår inte varför han behövde ta med sig tre av hans Xbox-spel för att kunna fixa det?... ;) haha! Vad kan man säga? ;) Alla killar måste väl få bete sig som små pojkar ibland, och Marcus är verkligen inget undantag. ;) så jag räknar skarpt med att jag blir ensam hela kvällen, och jag skulle bli väldigt förvånad om han kom hem innan 01.00 inatt. Oh, well! :D myskväll för min del helt enkelt. ;)

Döm inte rätten efter hur den ser ut. Jag LOVAR att den är supergod! :D

Kram på er godingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0