Solsken

Tänk vad humöret kan lyftas bara det är fint väder ute! :D det nästan spritter i kroppen när solens varma strålar träffar ansiktet och man får andas in frisk luft tycker jag! :D så idag när jag vaknat till snörade jag på mig mina gamla springskor och gick ut på en kort powerwalk. :) det är så skönt att bara få komma ut en sväng och röra på sig, speciellt när jag känner att jag har saker som jag måste reda ut. Och nu är många tankar som rör sig i huvudet, och trots att det inte är superviktiga saker, så är det ändå skönt om man kan tänka ur lite olika vinklar så man kan få en mer omfattande bild av situationen, och därifrån ta beslut och göra upp en plan. :) och då är det ett perfekt tillfälle att ta en promenad och rensa hjärnan. :) problemet är bara att ibland när jag är ute och går så kan jag bli helt förlorad i mina tankar, vilket leder till att jag kan se sur ut och att jag missar att hälsa på folk. Som tex idag! :P jag tror att jag mötte en gammal klasskompis från Munkfors, men jag hann inte förstå att det kanske var han förrän jag hade gått förbi. Vilket såklart kändes otroligt oartigt från min sida! :P så skulle ni springa på mig på stan, eller om jag är ute och går, och jag skulle missa att hälsa, så ta inte åt er! :P jag är bara en väldigt fundersam människa. Plus att jag har brytningsfel, vilket såklart inte gör saken bättre. ;)

Efter promenaden satte jag mig och åt en ordentlig brunch och bara tog det lugnt. :) men nu är det dags att börja ladda igen för ett träningspass på sats. ;) jag tänkte köra ben, axlar, triceps och mage. :) och så ska jag såklart cykla dit, vilket blir 4 km. :) så nu taggar vi! :) resten av kvällen ska jag bara mysa och kanske kolla på nån bra film. ;)

Ha en mysig dag godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0