Söndag 10/3

Idag är det åter igen söndag. :P jag bör väl nämna att Marcus bror fyller år idag, så grattis till honom! Det är fasen inte länge kvar förrän han fyller 30 nu! :D något jag ska se till att påpeka nästa gång jag ser honom. ;) hehe! dock har jag bara skickat och sagt grattis, för Marcus var inte sugen på att åka hela vägen till Hagfors bara för att fira honom, främst för att han inte ens fyller jämnt. :P och det är ju inte direkt så att jag sätter mig på bussen och åker 18 mil ensam för att fira honom, när inte ens hans bror anser att det är nåt speciellt. :P så för mig har det varit en helt vanlig söndag med massor att stå i och en känsla av saknad efter att Marcus åkt. Som tur är så blev vi vänner idag, för det är aldrig kul att vara osams när han åker. ;) Så hela dagen idag har varit bra. :) Jag har tagit det ganska lugnt hela dagen, och mest fixat här hemma. :) tyvärr hann vi aldrig köra bort skräp och sånt, men det kan vi göra nästa helg istället. ;) det är så skönt när det blir ordning här hemma, och bara det blir lite varmare så ska jag tvätta alla fönster och riktigt vårstäda här så det blir skinande rent. ;) men jag tänkte ändå börja lite smått redan nu till helgen genom att rensa bort skräp, ta bort vintersakerna och annat som är i vägen. Jag tror även att jag ska försöka få med Marcus till Ikea nästa helg så vi kan handla lite nya saker, tex tallrikar, assietter och sånt där. :P alltid roligt med lite uppfräschning på hemmafronten. ;)

Som ni kanske märker så har det inte hänt så mycket idag, och nu sitter jag bara och myser under min filt. :) jag har en skål med jordgubbar och mjölk som väntar på mig, samt lite mörk choklad och påskmust (light såklart!). ;) massa gott alltså! ;) det är alltid bra att ha nåt gott att trösta sig med när ens snutt åker iväg på jobb. ;) förhoppningsvis får jag komma in och jobba några dagar jag med, så jag får in lite extrapengar innan sommaren. ;)

Ha en bra vecka snuttisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0