Strawberries

Jag är helt slut! :P jag har plockat och städat hela dagen (bör kanske tillägga att jag låg och snosade lite onödigt länge dock, men ändå!), och sen körde jag ett härligt pass med min PT Susanna. :) så nu är mina axlar livlösa. :P jag började dagen med att vika en massa tvätt och sortera här hemma. Sen fick jag ett infall att jag skulle skura alla köksskåp och allt som fanns inne i köket, för jag hittade nån gammal fläck. Jag är fullt medveten om att fläcken var såpass liten, så ingen annan skulle ha sett den om dom inte verkligen kollade efter den, men det blir en annan sak när man bor någonstans. Jag är ju här hemma tillräckligt ofta för att hitta alla småfel och sen går jag och irriterar mig på det. :P jag antar att jag har ärvt den egenskapen av min mor, som i sin tur har ärvt det från sin mamma. ;) hehe

Så när jag skurat hela köket och gjort det rent och fint så var det dags att sticka till gymmet. Där körde jag mitt sista pass med min PT Susanna och det vet skitkul! Jobbig som vanligt, men idag hade jag druckit kaffe, så jag var supertaggad! :D sen började jag busa med två andra killar som körde jämte mig, så det var roligt. :P efter träningen cyklade jag till wallinders och handlade lite gott. :) bl.a. så köpte jag mjölk, mineralvatten, jordgubbar, citron, sallad, lime och lite kött som jag tänkte göra iordning på torsdag när Marcus kommer hem. :) jag tänkte nämligen laga iordning "pulled pork" som jag gjorde sist, för jag tror han kommer att älska det! :D plus att nu har jag massa gott att äta imorgon. :)

Nu har jag pratat med både mamma, pappa och Marcus. :D kaffet jag drack innan träningen har gjort så jag är liiiite för pigg nu, så Marcus funderade på om jag tagit nåt annat också. :P vilket jag såklart inte har, men jag är verkligen inte van den mängden koffein som jag fick i mig förut. :P så jag kommer springa runt som en tok i några timmar till här hemma. :D

För övrigt så har jag beställt hem två tvålar och en bodyscrub från anatomicals igår! :D jag älskade tvålen jag fick i min glossybox, så nu har jag köpt två stycken! Och billiga var dom också! :D totalt gick det på 100kr, och frakten var gratis, så jag kommer onekligen att handla därifrån igen! Om dom inte hittar på nåt dumt så det strular med frakten eller så. ;)

Jag beställde från www.asos.com och jag kan verkligen rekommendera anatomicals. Speciellt deras shower inferno-tvål. ;) luktar som cola-nappar! :D

Nu ska jag äta jordgubbar. ;) här är förresten några andra av mina favoritprodukter, från Maria Åkerberg som ni kan köpa på Ekolea i karlstad. :) ansiktsmasken är grym! :D annars så använder jag Helena rubenstein magic concealer, bare minerals foundation, sensai 38C volym mascara (perfekt när man tränar!) och schampo/balsam från aussie. :) fast nästa gång ska jag nog köpa shampo och balsam från tigi bed head. :) mamma har dom och dom verkar vara grymma. :) det kanske inte alltid märks, men jag älskar hud- och hårvårdsprodukter! Sen är det alltid kul med smink. :) lite tjejig är jag faktiskt! ;)

Ha en bra kväll godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0