The Matrix

Vilken match!!! :D den var så galet bra, och jag är så otroligt glad över att vi åkte dit! :D men nu är jag hungrig, och väntar på att snutten ska ringa så vi kan planera nåt bra. ;)

Forshaga vann förövrigt, så dom vann sin serie och går nu upp i div 1! :D stort grattis killar, det förtjänade ni verkligen! :) sen såg jag att Munkfors damlag vann sin serie också, vilket också förtjänas att uppmärksammas. Grattis brudar!! :)

Annars idag har jag busat massor med Marcus och tränat. :) jag körde först löpning i ca 25 min (jag sprang snabbare idag än jag brukar, så jag var väldigt nöjd) men efter jag var färdig så hade jag så ont i underbenen så jag funderade på att lägga mig på golvet och gråta. :( ett tag funderade jag ärligt på hur fasen jag skulle ta mig hem. :/ så nu blir det lugnt med löpningen tills jag får mina nya skor. :( och när jag inte kunde springa mer så körde jag styrketräning istället, vilket gick bra. ;)

Nu är jag trött efter kvällens bravader fast det har varit en otroligt bra dag! :) jag är så glad över att Emelie bad mig bli med på matchen, för den var skitbra som sagt. :)

Trevlig helg på er snuttisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0