Uppladdning

Mot all förmodan så tog jag mig iväg på träning idag! :) jag var så otroligt trött när jag kom hem från universitet, så jag trodde det var helt kört. :/ men efter en liiiiiten powernap på en timme så lyckades jag skutta iväg. :) en 30 min lång löptur, liten benträning och magträning fick det bli idag. Löpträningen bestod av stegringslopp (man ökar farten successivt hela tiden), så när jag sprungit 30 min hade jag förbränt lite över 400 kcal. Efter styrkan så hade jag förbränt totalt ca 900kcal. Något mindre än jag är van, men alltid något. ;)

Nu ska jag se om min sega pojkvän har nån avsikt att komma hem nån gång idag (han sa att han skulle vara hemma vid 16 ungefär, men är fortfarande inte här!). :P sen ska jag äta, duscha och sen är det sängen som gäller. :) imorgon är det jobb igen! ;) får se om jag får med mig några av artiklarna jag hittade idag, så jag jag nåt att göra om det skulle bli lite tid över. :)

Sov gott godingar. :)

https://cdn3.cdnme.se/2184320/6-3/pic_514b6c189606ee7bce833250.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0