Väntar

Äntligen har jag fått i mig lite mat! :D nog för att det kändes lite snopet att skrapa ihop en massa rester för att få i sig nåt, i alla fall nu när jag har blivit serverad helt underbart god mat dom senaste dagarna! :P tacos, älgstek och räkpaj är nog fasen bland det godaste som finns, och jämfört med dom rätterna så kändes min gamla raggmunk med fläsktallrik lite halvtråkig. ;) men mätt blev jag i alla fall! :D

Igår kom vi hem ganska sent, så jag mer eller mindre dök ner i sängen direkt vi kom hem. :) Marcus var inte sen med att göra detsamma, men han hade sån tur så han fick med sig en bit räkpaj hem, så han åt upp den innan han la sig. ;) idag gick vi upp vid 11, och började tvätta kläder i stort sett omedelbart. Marcus har tvättat det mesta själv, så jag ska inte ta åt mig äran, men jag försökte hjälpa till lite i alla fall. :D mellan tvättarna drog vi till rusta och Willys för att handla, så där köpte jag massa bra saker! ;) vid rusta passade vi på att köpa tvättmedel och sköljmedel, samt bäddset till både oss och mamma. Så det var kul! :D annars handlade vi bara en massa mat. ;) efter vi kom hem cyklade jag till sats där jag sprang 5 km och körde axlar/mage. :) jag körde lite sprintintervaller så det blev riktigt jobbigt! Plus att jag känner av benen från gårdagens löptur, men jag är nöjd ändå. :) när jag kom hem hängde jag upp den sista tvätten och nu har jag som sagt ätit lite mat. :) Marcus ha varit iväg och tvätta bilen, så jag väntar på att han ska komma hem så jag får snosa på honom innan han drar igen. Dock ska han bara vara borta tills torsdag den här gången, så det känns jäkligt skönt, speciellt eftersom vi knappt sett varandra den här helgen. :P

Men så blir det ibland. :)

Hoppas att ni ha haft en bra kväll godingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0