Cycle puls

Jag är så jäkla glad över att jag testade CxWorx igen! :D Fast den här gången testade jag att köra spinning innan (Cycle puls 30min). Den kombinationen fungerade superbra, och det var riktigt roligt! :D Dock är ju inte Cxworx nån direkt pulshöjande träning, Utan fokuserar mest på core-styrka, men jag förbrände ändå över 550kcal, plus att jag cyklade dit och hem (som vanligt) så det känns väldigt bra. :) 
'
Nu ska jag äta mat (mormors köttbullar, makaroner, en halv tomat, en halv avokado och en bit gurka). Så jäkla gott! :D Resten av kvällen ska jag bara försöka fokusera på mitt arbete och ladda inför morgondagen. Som tur är jobbar jag bara halva dagen imorgon, så jag behöver inte förbereda så mycket. :) Hoppas bara att inte kroppen är allt för öm imorgon, utan att jag kan ta prover som vanligt. ;P
'
LMCXWorx
'
Ha en mysig kväll! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0