Fröken pollock

Äntligen en dag med soooool!!! :D nog för att gårdagen var riktigt mysig, men idag har det ju varit fint hela dagen! :) så idag passade jag på att sola. Fast jag försökte vara lite smart den här gången, så jag ville smörja in mig på lite strategiska platser, för att undvika att jag skulle bränna mig. Problemet var bara att jag var lite för slarvig, så nu ser jag ut som en pollock-inspirerad polkagris. Suck!!... :P det var säkert hämnd för att jag skrattade åt mamma när hon glömde ta bort sitt halsband när hon solade, så hon hade ett vitt kors på bröstet. :P så nu är jag vacker vill jag lova! ;) annars så har vi varit iväg på en kort löptur i skogen, och nu väntar jag på att få duscha. :) jag har även firat mamma lite smått också, men det har varit väldigt lugnt idag kan jag säga. :)

Igår var jag ute på en promenad i skogen med farmor, och vi hade med picknick så vi satte oss vid en strand vid älven. :) supermysigt! Sen var tanken att vi skulle äta mat på far inn, men vi hade det så trevligt så det hann stänga innan vi kom dit. Istället köpte vi med pizza till oss båda, och en till pappa, så satt vi på altanen och myste. :) när farmor sedan åkte hem satt jag och pappa kvar en stund och bara njöt av vädret och tystnaden, sen gick jag in och dammsög och moppade golven. :)

Sen spenderades resten av kvällen i soffan, och det var helt underbart. :) det har varit en hel del farande den senaste tiden, så det var skönt att bara ta det lugnt. :P imorgon beger jag mig till karlstad igen, och även om jag trivs superbra här, så ska det bli skönt att komma hem igen. Framförallt att få sova i min säng. :)

Nu är det tydligen min tur att duscha! ;)

Ha en mysig kväll godingar. :)

https://cdn1.cdnme.se/2184320/6-3/pic_51a243e7e087c3687a79b4fe.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/2184320/6-3/pic_51a2440f9606ee78fbbe1d92.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2184320/6-3/pic_51a2441be087c3690dc79ba3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0