Gardemoen

Wazzup?! ;D här har det varit fullt upp. Katterna ser till att jag håller igång hela dagen, men samtidigt har dom båda sett till att jag absolut inte kunde skriva på mitt arbete. :P haha! Fast jag har kommit så långt som jag kan nu utan mitt anteckningsblock som ligger i karlstad. :P annars så har jag träffat Sandra och barnen idag, vilket var supermysigt! :D dom där ungarna är nästan löjligt söta, och snälla, så det var en fröjd! :) sen var det så kul att få träffa Sandra också. :) och fin som jag är, så kom jag dit i träningskläder. :P jag tänkte nämligen dra direkt från dom till MTC och träna, så jag packade allt och drog på mig kläderna. :) som tur är så har vi sån bra relation, så vi behöver inte "tävla" eller göra oss till för varandra. Så hon brydde sig inte det minsta om att jag såg ut som jag gjorde. :) det är riktig vänskap det! :D efter att vi pratat en massa så drog jag iväg och tränade. :) det fick bli 15 min ganska snabb löpning, med 2,5 min sprint, sen 15 min crosstrainer, 3 benövningar, axelpress och sen 4 magövningar. :) och det känns så skönt nu!!! :D konditionsdelen gick riktigt bra, trots att det blev fel timing med maten idag. Och jag kan erkänna att jag var ordentligt svett efter! :D nog för att jag lätt blir svett när jag tränar, men den senaste tiden har det varit mer än vanligt. :P fast dom säger ju att det är bra att svettas, så jag får väl vara nöjd ändå. :P och såpass bra hygien har jag, så jag luktar ju inte illa, trots svetten, i alla fall. ;) haha

Men nu ska jag snart lägga mig. :) jag måste upp tidigt imorgon, för jag ska hämta pappa vid Gardermoen. :P fast först ska jag hänga upp en tvätt. :) helst hade jag velat dammsuga också, men det får jag ta imorgon. ;)

Hoppas att allt är bra med er!

Här får ni förresten ett litet bildmontage över min och diezels mysstund. ;) haha!! Så vackert så! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0