Hola!

Tänkte ge nåt bevis på att jag lever. ;) nu har det varit dött här ett tag, men det har varit fullt upp. Massa pluggande, brist på träning och annat tråkigt som kommit ivägen. Men nu är tentan gjord (håll tummarna nu!!), jag kom till Munkfors igår och jag har det superbra! :) igår tog vi alla 3 en springtur i skogen, och det gick faktiskt ganska bra, även om det gick lite tungt. :P sen på kvällen grillade vi och myste. :) idag har vi städat hela dagen, och jag har varit duktig och hjälpt till. ;) Sen kom farmor förbi och hälsade på en sväng, så det var riktigt skoj! :) tyvärr är min rygg väldigt seg nu, men mamma var snäll nog att massera mig lite förut, så nu känns det lite bättre. :) på tal om mamma, så har hon bokat in mig, syrran och sig själv på super saturday i september!! :D sååå jäkla skoj!!! :D en hel dag full med massa träning och annat roligt! :D frågan är bara vilka pass man ska välja?! ;)

Egentligen skulle jag ha åkt hem idag, men jag mår lite för bra nu. ;) sen är det alltid roligare att ha lite sällskap istället för att sitta ensam hemma. Så jag beger mig ner till Karlstad imorgon istället. :P

Förövrigt fick jag min glossybox igår, men den tänkte jag skriva mer om senare. ;)

Ha en mysig helg godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0