Ny jacka

Jag är så lycklig nu! Tack vare världens bästa föräldrar så har jag äntligen fått hit min nya skinnjacka. :) och den är såååå snygg!!! :D önskar jag skulle ut på nåt skoj ikväll så jag fick ha den på mig, men det får bli till helgen istället. ;)

Annars så har jag fått hålla mig väldigt lugn idag. Har problem med ryggen, så om jag skrattar, rör mig eller andas för djupt så hugger det till. Skittråkigt eftersom jag ville träna idag, men jag hoppas att lite vila gör susen. Jag vet inte om det är en kota som ligger fel, eller en kota som har lagt sig tillrätta, så smärtan beror på muskeln, fast det märks väl. ;) förhoppningsvis är det bättre tills imorgon då jag ska jobba. :P

Så hela dagen har det varit soffläge och pluggande som har gällt för mig. Fast jag fick ta mig en liten tur ut förut, för jag hade några ärenden att ta hand om. :P

Och ursäkta om jag tjatar, men imorgon kommer Marcus hem igen!!! :D yeeeey! :D vi har varit ifrån varandra i över 2,5 vecka nu, och vissa dagar har vi knappt kunna prata med varandra. Så nu längtar jag. Tyvärr slutar han inte förrän 00.00 imorgon kväll, så han kommer inte komma hem förrän ca 04.00 på fredag morgon. Plus att jag jobbar. Men ändå! :D den här helgen är han min igen... ;)

Ha en bra dag godingar och lycka till alla ni som ska springa Vårruset imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0