Procrastinating champion

Idag är det min pluggdag! Jag har fortfarande massor att göra på mitt exjobb, och jag har laddat som fasen, för idag skulle jag göra suuuuupermycket! :P så nu den senaste timmen har jag sett på tv, kollat Facebook. spelat Candy crush, läst bloggar, diskat och flyttat EN rubrik på mitt arbete. Så jag är riktigt effektiv nu... ;D jag måste verkligen ta mig i kragen nu!!

Förövrigt ska jag snart iväg på spinning följt av Cxworx på sats. Jag funderade på om jag skulle dra iväg på crosstraining istället, men jag har sån jäkla träningsvärk i ryggen, så idag får det bli fokus på ben och core istället. :D

Nu får det bli en kopp te! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0