Rödnos

Hela dagen igår sprang jag runt och såg generad ut, tack vare min nya fina färg i ansiktet. :P vilket alltid är roligt när man har sjukt mycket att göra på jobbet. ;D samtidigt var jag glad över att ha fått lite färg, och redan idag hade det lagt sig ganska bra. :) efter jobbet (vilket gick som väntat bra) så träffade jag Emelie. Vi såg på film och hade det superbra! Vi köpte även pizza så vi satt här hemma och åt. :) riktigt skönt att få ett avbrott i vardagen sådär. :)

Idag har jag också jobbat, och jag ska även in imorgon samt göra en halvdag på fredag. Så det är skönt! ;) blir bra sen i sommar med lite extrapengar när vi ska till USA. ;)
Idag hade vi även en tjej hos oss som skulle lära sig att ta blodprover. Riktigt mysig tjej, och som vanligt så slutade det med att hon följde mig, så jag fick vara mentor. ;) hon testade även att sticka mig innan nån annan, och det gick rätt så bra. :)

Nu är jag väldigt trött, men jag ska bege mig ut på en powerwalk. :P det är bättre för mig att få komma ut en sväng än att sitta här hemma och tänka på hur otroligt mycket jag saknar min älskling. :( hoppas veckorna går fort så jag får snosa på honom snart. ;)

Hoppas att allt är bra med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0