Sex hospital

Då var jag hemma i Munkfors igen! :) denna gången är jag kattvakt, och kommer vara det fram tills tidigast helgen. :) jag måste ändå säga att jag är otroligt glad över att vara här igen, och jag har ändå fullt upp, så det passar mig ypperligt att vara här nu. Blir det bara fint väder nu så kommer jag ha det nästan löjligt bra här. :) till och med bättre än i karlstad, för där kan jag inte sola på samma sätt. ;)

Nåt annat som är positivt är att dom har fler kanaler här. Så nu sitter jag och kollar på ett program som heter sex hospital. Spännande va?! Undrar om dom behöver nån biomedicinsk analytiker där? ;D haha undrar vad jag skulle ha för arbetsuppgifter då?... ;)

På tal om jobb och sånt så kan jag förresten meddela att JAG KLARADE TENTAN!!! :D jag trodde inte att jag hade klarat den, eller att det i så fall skulle vara på håret. Men jag var bara ett par poäng ifrån VG!! :D så duktig var jag tydligen. ;P så nu är jag faktiskt stolt över mig själv. :)

Annars så har jag kört ett pass på sats idag som hette shape. Det var rätt så kul, men jag måste nog köra det ett par gånger till innan jag är helt fast. ;) men det kan bero på att kroppen kändes väldigt tung idag. :P

Imorgon ska jag till Hagfors och träffa en kiropraktor. Jag har aldrig varit iväg på sånt förut, så det ska bli spännande att se vad han säger. :) jag har hört jättemycket bra om honom, plus att han är pappa till en kompis till mig, så jag misstänker att det kommer bli superbra. :)

Sen kan jag säga att jag har världens finaste människor i min omgivning. Jag är så tacksam för allt stöd jag har fått nu, och jag tror inte ni förstår hur mycket ni betyder för mig. Jag älskar er alla!

Så all min kärlek till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0