Skitlång

Om ni bara visst hur lång jag är nu! :D Tror Lars drog ut min ryggrad så mycket så jag bör vara minst 1 m längre än förut. Så nu kanske jag äntligen är lika lång som min morbror. ;) 
'
Ärligt talat så var jag väldigt nervös innan, men han var hur jäkla bra som helst! Charmig som få, och superduktig på det han gör. Så jag kan verkligen rekommendera Lars Larsson, leg kiropraktor i Hagfors och Sunne. :) Däremot så känner jag mig helt överkörd nu, och lite stel. :P Så det ska bli intressant att se hur jag mår imorgon. :) Han märkte i alla fall av med en gång hur spänd jag var bak i ryggen, och han lyckades massera ut det mesta. :) Dock blev han förvånad över att jag var så tyst, och inte jämrade mig när han tryckte som mest. :P Nog för att jag inbillar mig att jag har ganska så hög smärttröskel, men även om något gör ont, så brukar jag kunna ta det utan att visa att det känns. Det blir så när man är envis! ;) 
'
Efteråt svängde jag förbi järnvägsmuséet där Marcus mamma jobbar, så vi fick umgås en sväng. :) Det var ett tag sen jag fick se henne nu så det var riktigt mysigt att få träffas. :) Sen begav jag mig hemåt och gav katterna mat innan jag drog hem till mormor där jag själv fick mat. Hon bjöd på revbensspjäll och potatís, och det var som väntat supergott! :D Jag fick tom med mig en matlåda hem, så jag blev riktigt bortskämd! :) 
'
På vägen hem stannade jag till och handlade lite mat, och nu har jag och katterna bäddat ner oss ordentligt. :) Jag har en del jag måste fixa med, men jag vill få en chans att landa lite först. :P Sen får vi se om det blir en tur till Gardemoen imorgon, för pappa behövde kanske få skjuts hem, beroende på hur mycket jobb dom får imorgon. Förhoppingsvis slipper jag det, men skulle han behöva det så är det klart att jag ställer upp. :) Frågan är bara om jag kommer överleva turen dit, eller om jag hittar dit för den delen också. ;) Det skulle nästan inte förvåna mig om jag hamnade i turkiet istället. :P För er som känner mig så vet ni att mitt lokalsinne inte är det bästa. ;P Haha
'
Förövrigt kändes det såååå roligt att vara kattvakt igår, när Busan började spy överallt. Sammanlagt spydde hon på 5 olika ställen, och jag höll på att dö när jag var tvungen att städa upp efter henne. Usch säger jag bara! Självklart tyckte jag synd om henne, men det var ändå ganska vidrigt. Och direkt jag hade återhämtat mig någorlunda från det, så hittade jag en fästing på Diezel, som jag fick ta bort. Också usch. Sen klappade jag honom för att vara gullig. Då kände jag nåt kallt och slemmigt fastna på mitt finger. Det var knappt att jag ville kolla, men jag hade inget val. Då såg jag att det hade fastnat en äcklig liten snigel på mitt finger. USCH!! Fast det är lätt att förlåta nu när dom ligger som två små änglar och snarkar bredvid mig. <3
'
Godingar! :) (Det är inte våra katter på bilden, men jag tyckte den var så söt, så den fick bli med ändå) ;)
'
'
Ha en bra dag godingar. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0