Spydig

Shaaaaajt vad trött jag är... Sov väldigt dåligt inatt, så jag har känt mig tom hela dagen. Sen hade jag sån tur så jag fick in världens spydigaste patient (dom flesta patienter älskar mig vanligtvis, men inte den här). Det kvittade vad jag än gjorde så var hon, (ursäkta ordvalet), bitchig. Och det suger verkligen energi att vara runt en sån människa. Sen var det en yngre patient som ställde till väldigt mycket bekymmer, så det var också energikrävande. Vilket innebär att jag kämpar för att hålla mig vaken, men jag ska snart hänga upp en tvätt, så är jag färdig sen. Marcus åkte på mer jobb så han slutar senare än vad vi hade hoppats på. Trist, men vad gör man liksom? :S

Snart soooova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0