Städtant

Idag hat jag kanaliserat min inre Barbro. För er som inte känner det, så är det min älskade mor. ;) jag har nämligen vårstädat som fasen hela dagen, för jag höll på att bli tokig på allt skräp. Jag hatar när det är stökigt och oorganiserat här hemma, och även om det brukar vara väldigt bra iordning här hemma, så ville jag ändå få undan alla saker jag stört mig på nu. Så nu har jag gjort mig av med ett ton kläder (som jag gett bort till välgörenhet), burit upp en miljon saker till vinden, använt cykeln till att få bort 4 gigantiska lådor med papper och kartonger till återvinningen, dammsugit, organiserat i mina lådor och sorterat skor. Så nu är jag glad! :D det har varit väldigt jobbigt, men efteråt blev det riktigt bra. :) tyvärr innebar allt städande att det inte blev nån träning för mig idag, men det var lika bra. :) jag ska ändå iväg på Tabata med Daniel imorgon, så jag kommer få det nog jobbigt då istället. ;)

Nu har jag duschat och mår riktigt gott. Att skänka kläder till välgörenhet är något som är med på min 100-lista som jag jobbar på. :) det är alltså en lista med 100 saker som jag vill göra inom en 5 årsperiod. :) vissa saker är små, andra är större. Men nu har jag avklarat en av dom. :) och listan är inte ens färdig! :D jag har kommit på 60 punkter, så det fattas en del. ;) när jag kommer på fler kommer jag lägga upp den här så ni också får se. :)

En annan av punkterna är att testa brun utan sol (BUS). Och lustigt nog fick jag en burk i min senaste glossybox, så bara Marcus kommer hem så ska jag bli BUS-brun! ;D haha! Något ni också kommer att få se. ;) jag försökte först att övertala pappa att jag skulle få prova på honom först, men av någon konstig anledning så ville han inte det?! ;)

Nu ska jag dra på en bra serie innan det är dags att hoppa i säng. :)

Hoppas att ni har haft en bra helg. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0