Trocadero

För er som inte redan visste det så har dom kommit ut med en lightversion av trocadero! :D vilket gör mig väldigt lycklig. ;) den smakar precis som vanlig, men är utan kalorier. Eller mer eller mindre i alla fall. ;)

Så nu vet ni! Förövrigt är jag skittrött, men jag mår väldigt bra ändå. :) jag åkte hemifrån vid 07.30, och jag stannade till i Sunne och handlade med mig lite färdkost. :P det fick bli en massa socker, för jag sov ganska dåligt inatt, så jag ville kunna hålla mig vaken hela vägen. Men det flöt på ganska bra, bortsett från ett par "road-rage"-utbrott. Fast det berodde på alla jäkla ombyggnationer, och ironiskt nog, alla dåliga vägar. :D haha!

Men tillslut kom jag fram, och vi lyckades tajma in allt ganska bra. Så pappa tog över strax efter att jag hade plockat upp honom, så jag slapp köra hela vägen hem också. Så vi satt bara och pratade och myste fram tills vi kom hem vid 15. :) vi stannade dock till på ett par ställen på vägen hem för att köpa nåt att äta, samt handla med lite saker hem. :)

När jag kom hem drog jag mer eller mindre direkt till Forshaga, där jag plockade upp min übervackra kompis Emelie, så hon var gullig och blev med mig till stan. :) Jag hade nämligen lovat att köpa ett par saker till mamma, så jag ville få det gjort, och snäll som hon är så blev hon med som sällskap. :) och när vi ändå var där så passade vi på att handla mat innan vi drog hem till henne igen. :) där blev det tacosmys-deluxe! :D och så kollade vi på den fjärde pirates-filmen. Johnny Depp alltså... Vilket stjärna!!! :D fast vid nio, var vi båda helt döda, så jag bestämde mig för att dra hem. :) men det var en riktigt mysig kväll! :) nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska sätta på mig mjukisbyxor först, eller om jag ska tvätta bort sminket innan jag somnar. :P

Får nog fundera på det en stund... ;)
Hoppas att ni får en helt awesome helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0