Dumma hälsena

Igår träffade jag fina Evelin på sushidejt. Det var väldigt gott, och väldigt mysigt att träffa min gamla vän. ;) plus att det alltid är härligt med lite vardagslyx! :D älskar verkligen sushin från happy kitchen! :D 

Sen tränade jag. Vilket gick ganska bra. Jag körde bröst, triceps och försökte sen springa lite. Fast det gick ju verkligen inte!!! :( dumma, dumma hälsena!! :( Så efter 13 frustrerande minuter på löpbandet, där jag orkade springa i knappt två, så ställde jag mig på crosstrainern istället och körde i strax över 30 min. 

Sen körde jag mage, innan jag cyklade hem. Fast till min förskräckelse så hittade jag inte min nyckel när jag kom hem, så jag fick panik och fruktade att jag tappat den längs med vägen. Tillslut blev jag så arg så jag bokstavligen kastade ut alla saker på backen, och DÅ hittade jag nyckeln gömd längst ner i min väska. Så då blev jag väldigt lättad!! :D kan väl också tillägga att jag förbrände över 960 kcal igår. ;) och då höll jag på i 1h 35 min. Så det känns helt okej. :) 

Trots att jag gjort aved en massa energi så sov jag fruktansvärt dåligt inatt, fast det vara bara att gå upp imorse ändå och dra iväg på jobb. Idag var jag för första gången någonsin i Skoghall, och det gick förvånansvärt bra! :D supertrevlig personal, och lagomt med patienter. :) sen fick jag rätt många komplimanger, så det var väldigt skoj! :D 

Nu är min plan som vanligt att hålla mig vaken tills det är såpass sent så det är hyfsat acceptabelt att lägga sig. ;) wish me luck people! ;D 

Hoppas allt är bra med er! :) 


Mitt överlevnadskit inför helgen! ;) 


Önskar jag kunde springa ordentligt!!! :( älskar känslan när man kan springa och det känns lätt, men då måste hälsenan bli bra först... :( 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0