Helg!

Nu tar jag helgen! ;D eller egentligen inte, för jag ska plugga dom kommande tre dagarna. ;) men två dagars jobb är avklarade, och trots en krånglande mage så har jag stått ut. :P och det har gått ganska bra. ;) 

Igår när jag slutade jobbet så drog jag iväg på bodyattack. Det var sååå kul, men riktigt jobbigt. :P plus att min hälsena ville inte riktigt vara med. Så när jag kom hem fick jag linda bandage runt foten och sen ha på en ispåse. :P fast det hjälpte inte direkt. :/ tydligen är det ingen inflammation utan en överbelastning. Så det är bara "rehabilitering" som gäller. Fast det gåt nog att komma runt det också ;)

Idag var jag i skåre, och efter jobbet skyndade jag mig hem och mötte sedan upp fina Hanna vid sats så vi körde ett pass tillsammans. :) jag försöker hjälpa henne att komma igång med träningen, så det var tredje gången vi körde tillsammans. :) och idag stod bröst och triceps på schemat. ;) det är så roligt att ha med henne, dels för att hon har en sjukt härlig personlighet, men den största anledningen är att hon verkligen kämpar! Hon är inte rädd för att ta i och köra hårt, och det gillar jag! :D så nu håller jag tummarna för att hon skaffar sig ett kort på sats hon också, så vi kan köra på ordentligt! ;D 

Nu sitter jag bara hemma och myser i soffan. :) jag tänkte snart gå och lägga mig, för kroppen börjar kännas tung nu. ;D inte ens fotbollen kan hålla mig vaken, och då är det illa. ;)

Hoppas Sverige vinner i alla fall. ;) 

Ha en fortsatt mysig kväll godingar! :D

Sexig som få... ;P hahaha

Egobild... :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0