Jobbar på

Här rullar allt på! :) har pluggat, kämpat, gjort en presentation på universitetet och igår hade jag en mysdag där jag hjälpte en kompis med träningen och sen träffade jag Emelie och åt sushi. Så mysigt!! 

Och imorgon är det jobb som gäller. :) ska tydligen till skåre, så jag måste förbereda inför det. :P

Det positiva är i alla fall att min busunge är på väg hem! ;) nog för att vi knappt kommer ha tid att umgås, men det blir nog säkert bra. :) 

Nu ska jag fortsätta att skriva lite! :P 

Ha en mysig kväll godingar. ;) 

Brunch! 

Säsongens första tomte! :D 


Ääääälskar sushi!!! Sååå gott!!!


Bild från salen där vi hade presentationen


Bild på mig :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0