Knep och knåp

Hej alla glada! Här händer det grejer vill jag lova! :) 

Äntligen har mitt examensarbete börjat rulla på, och jag har fått den vägledning jag behövde för att komma vidare. Och precis som väntat så hade jag överarbetat ganska mycket, så nu måste jag sänka ribban lite, så jag inte överkomplicerar allt. :P så det jobbar jag på nu! :D

Men annars så träffade jag Emelie både i måndags och igår. I måndags träffades vi på fika, och sen tog vi en tur ut till mellanviken. Och igår åkte jag hem till henne och hälsade på. :) spännande nog så valde jag helt fel tid att åka på, för bussen var full av gymnasieelever. Varav ingen av dom hade någon sorts bussvett. Jag fick mer eller mindre sitta i gången, för killen bredvid mig insisterade på att sitta i split i sätet. Skitkul!... :/ speciellt med tanke på att ungen inte vägde mer än typ 45kg!! Oh well... 

Det var ju värt det i alla fall! ;)

När jag kom fram hämtade Emelie och Saga upp mig, så handlade vi mat tillsammans. Vi åt tacos sen på kvällen, och det var supergott! :D 

Sen hade vi lite myspys och planerade lite för framtiden. ;) *hemligt värre* ;P 

Idag ska jag in till stan och äta lunch med Evelin, så det ska bli väldigt kul! :) efter det blir det träning, för nu känns det äntligen som om min hälsena är okej igen. :) så bröst, triceps och lite kondition står på schemat. :) 

Ha en bra dag godingar! :)

Humor på hög nivå!! :D


"Mosters" goding Saga! <3



Fick förövrigt min lönespec igår. Tack älskade landstinget! ;D hahahah


Skämtar bara! Det var faktiskt bara reklam... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0