Lågsäsongen

I vanlig ordning så är jag dålig på att blogga när jag jobbar. :O speciellt bär jag är i Grums. :P är man borta mer än 11 timmar om dagen, så är man tyvärr inte speciellt sugen på att skriva nåt. Och dessutom så får jag ju inte direkt skriva om saker som händer på jobbet. :P sekretess is dah shit! ;)  däremot kan jag berätta att jag hade sjukt roligt när jag satt och tjuvlyssnade på killen bakom mig på bussen. Helt sjukt vad folk väljer att annonsera högt när dom är bland folk, bara för att dom pratar med en kompis. :D men mig roade det i alla fall. ;)

Jobbet har gått bra annars. Hade sjukt mycket att göra i onsdags så jag orkade verkligen inte träna. Sen kom Marcus hem i torsdags, så även då blev det ingen träning (fy skäms!)

Men på fredagen så promenerade jag och Marcus totalt en mil, och på kvällen tog jag en springtur på 5 km. Superhärligt! :D dock gick jag först 5 min innan jag började springa, så tiden blev sådär. :P men uppvärmning är viktigt! ;) tyvärr fick jag ganska ont i hälsenan efteråt, men det börjar bli bättre. :) som plåster på såret så gjorde vi ordning sjukt god mat på fredagen. Klyftpotatis, grillad ryggbiff, gröna bönor och gorgonzolasås. Så. Fruktansvärt. Underbart. Fantastsiskt. Jäkla. Skitgott! :D muuuuuums!!! 

Annars så fixade vi en massa bra saker i fredags, och på lördagen körde jag rygg/biceps och sen åkte vi uppöver så jag hälsade på mamma och pappa och Marcus gjorde det samma med sin familj. :) och sen på kvällen kom även Marcus hem till oss så vi åt räkpaj och myste. :) 

Idag har vi varit till Ikea, ätit ute, handlat mat och tvättat en massa kläder. Dick är jag inte färdig än med det sistnämnda, så jag måste ner till tvättstugan nu. :) 

Ha en bra kväll, och hopps ni får en trevlig vecka. :) 

Puss på er!! ;) 

Efter löpturen

Resultatet 



Maten... Åh Gud, MATEN!!!



Bild från gårdagen


Mamma bakade bullar när vi kom. Inget slår mammas bullar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0