Nyser

Jag är hemma och är sjuk. Så här händer det inte direkt nåt överdrivet spännande. :/ ligger mest bara hemma, och försöker få ner några rader på exjobbet. :P 

Imorgon ska jag till Skoghall och jobba, så jag hoppas verkligen att det blir typ 10 patienter max, och att jag mirakulöst mår bättre. Vilket känns ganska avlägset, men hoppas kan man ju. ;) 

Hoppas att allt är bra med er i alla fall! :D 



Den här tyckte jag förövrigt var hysteriskt rolig. Lättroad? Kanske lite. ;)


Och är man hemma och är sjuk (och knappt rör sig på hela dagen) så får man passa på att äta nyttig mat fullpackad med antioxidanter. Det här är två av mina luncher den här veckan:



Gott och nyttigt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0