Slösfia

Igår vaknade jag innan kl 06. Hur sjukt liksom?! :D jag är verkligen ingen morgonmänniska, men jag gillar rutiner. Och att jag vaknade såpass tidigt passade ypperligt igår, för pappa kom och hämtade mig strax innan kl 08. Vi skulle nämligen till öppningen av XXL-affären vid välsviken här i stan. Dom hade några riktigt bra erbjudanden, så vi ville passa på. Dock kändes det ganska surt när vi såg kön för att komma in! ;D 

Väl där inne i alla fall så var det riktigt skoj. Jag köpte två par träningsbyxor (Nike och casall), en träningsbh (Nike) och en vit fleece-tröja (stormberg). Pappa handlade lite annat han. Sen gjorde vi en tur in på både Jula och Elgiganten innanhavet skjutsade hem mig. :) jag älskar verkligen att få umgås med pappa, för han är så jäkla frän! :D och rolig för den delen! :) vi kollade bla på en tassimo-maskin som pappa vill installera i bilen. Vem gör sånt liksom?! :D och den nya stereon och baslådan som han installerat är helt sinnessjuka. :P men det blev riktigt bra ljud! :) 

Men resten av dagen slösade jag mest bort. :/ jag var sååå trött!! Fast det blev ändå 60 min crosstrainer och cykel fram och tillbaka till gymmet. På crosstrainer så förbrände jag i alla fall 737 kcal så det kändes bra. ;) och cykeln kollade jag inte. :P

Idag har jag varit mer eller mindre död. Men jag hade inte råd att slösa bort mer tid. Så jag har diskat, lagat mat, dammtorkat, vikt tvätt och bytt sängkläder. Sen blev det ett ben- och axelpass, och trots att jag känt mig seg och klen i benen så lyckades jag ändå köra fem set, varav jag började med 200kg i benpressen och avslutade med 10 reps med 260kg på. Helt okej ändå tycker jag! :) 

Nu sitter jag bara och gäspar, men jag måste äta nåt mer innan jag lägger mig. Jag förbrände 621 kcal förut, på 70 min så jag måste fylla på förråden lite. :) 

Förövrigt håller jag på att längta ihjäl mig tills imorgon, för då blir det sushi med fina Evelin, träning plus att Marcus kommer hem! Så det verkar bli en riktigt bra dag imorgon om man säger så! ;D hoppas jag orkar gå bara. ;) jag pressade benen ganska hårt förut ändå, så dom mår nog ganska gött imorgon. ;) 

Ha en bra dag godingar! :) 



Saknat faktiskt löpningen nu när jag inte kan springa. :( 







Dom glömde ta bort en larmknapp på ett par av mina byxor, och det här är vad som kvarstod när jag var färdig med den. :P #minihulken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0