Splittrad

Just nu känns det som om hjärnan går på högvarv konstant. :/ massor att tänka på, saker som ska fixas och stressen börjar göra sig påmind. Jag önskar att jag kunde fixa allt på en gång, men det går tyvärr inte. Och nu när jag känner mig såpass splittrad i mitt fokus, så skapar jag bara mentala blockeringar som jag inte vet hur jag ska komma över. 

Turligt nog så har jag alltid folk jag vet att jag kan vända mig till. :) tack och lov för dom säger jag bara!! Jag tillhör dom som gillar ordning och struktur i mitt hem och i min tillvaro. :) så när det ser ut såhär på mitt bord så blir jag lite lätt irriterad: 





Artiklar och information överallt. Utan någon sorts ordning. Usch säger jag bara! :/ men jobbet måste bli gjort!! :P även om det inte är lätt när grannens hund fått damp och skäller/ylar dagarna i ända... :( Så. Jäkla. Irriterande!!! 

Annars så händer det inte mycket, för jag har inte tid att höra så mycket mer. Mamma och pappa var i stan igår och ville umgås med mig, men tyvärr fick jag avböja. :/ trist, men så är det. Det sliter som sagt enormt mycket att skriva ihop ett examensarbete, men framförallt så tar det tid. Så dom senaste dagarna så har jag bara tränat och pluggat. :P som tur är så känns träningen ganska bra i alla fall, och imorgon ska jag försöka köra bodyattack. :) hoppas bara hälsenan håller!! :/ 

Och för den som missat det så är det fars dag idag. :) så jag hoppas att ni har pysslat om era pappor ordentligt. ;) 



Mina fina föräldrar i Grekland. <3



Nu ska jag fortsätta med mitt. ;) ha en bra kväll godingar! :) 

Bild från gårdagens träning




Dagens motivation!!!!! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0