Struliga instagram

Av någon konstig anledning så fungerar inte instagram för mig när jag kört benpress! :P jag har försökt lägga ut samma bild flera gånger, men den går inte att dela!! Och det var samma sak sist!! :p Är det bara mig instagram hatar, eller har Ni varit med om samma sak? :P 

Bilden jag försökte lägga ut var på benpressen jag körde idag. :) det är bara andra gången jag kör i den "maskinen", och sist tog jag 250kg i 7 setet och gjorde 10 repetitioner. Men idag körde jag istället 10 repetitioner på 280kg, så det kändes rätt så bra! :D 

Sen körde jag 3 benövningar till och några axelövningar. Avslutade som vanligt med magen. ;) 

För övrigt så har jag slitit rätt hårt för att hitta bra källor idag, och TILLSLUT hittade jag nåt som verkade rätt så bra. Folk förstår inte riktigt hur svårt det kan vara att skriva ett examensarbete, men jag försöker tänka att det är värt det, för bara jag blir färdig så kommer jag äntligen kunna ta steget ut i den "riktiga" världen. :) och allt slit jag gör nu kommer jag ha nytta av resten av mitt liv, för då kommer jag ha en superbra utbildning som ingen någonsin kan ta ifrån mig. Vilket känns riktigt stort. :) 

Och det är sånt jag får tänka på när det går tungt. Det är det som är det viktiga i mitt liv. För det är min framtid! Nog för att jag älskar att få träna, speciellt när man ser resultat. Men i den fasen jag är i nu så får träningen stå åt sidan lite. :P fast när jag får chansen så är det klart att jag passar på att köra lite. ;) 

Just därför kändes det roligt att jag orkade öka i vikterna idag. :) sen om jag orkar gå imorgon återstår att se! ;D 

Nu ska jag bara mysa och se på tv. :) hoppas Ni har haft en bra dag godingar, och trevlig helg på er! :D 

Den "förbjudna" bilden enligt instagram

Passade på att ta en celsius innan passet. Sjukt god smak för övrigt!! :D

Dagen lunch (kycklingwrap) :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0