Tröttast

Hej godingar! ;) 
Tänkte bara säga att jag lever och det har verkligen varit en supermysig helg. :) det har blivit träning, jobb, god mat, städning mm så det har varit full rulle. :) och självklart blev det en väldigt massa mys också. ;) fast nu är jag själv igen. :/ fast skönt nog så blir det inte så länge den här gången, för på söndag ska "mosters" älskling döpas. <3 :) så Marcus kommer hem redan på fredag. :) och innan dess så har jag fullt upp ändå så det blir nog bra. ;) 

Imorgon blir det jobb i Skoghall och på tisdag är det skåre som gäller ;) därefter blir det fullt fokus på pluggandet. ;) 

Hoppas allt är bra med er! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0