Fröken robot

Ömmande rygg, biceps, triceps, mage och bröst. Det är resultatet efter 2 dagars hårdträning. :P det resulterade även i ca 1500 kcal förbrända på 2,5 timme, vilket jag känner mig rätt så nöjd med. :) dock känns det ganska trist när jag inte vågar lasta på så mycket vikter som jag vill, men så är det när man tränar själv. :S Har man nån med sig som kan hjälpa till om det blir för tungt så kan man ju alltid testa gränserna på ett helt annat sätt. Skulle jag köra för hårt när jag är ensam så slutar det väl med att jag får en skivstång i huvudet och bryter nacken eller nåt, vilket är mindre önskvärt. :P Nu blev det ju ganska bra ändå, men nån gång skulle det vara kul att ha nån med sig. :) 

Annars så skrev jag på exjobbet igår, och tänkte sätta mig ner och skriva lite mer senare. :) så det går sakta men säkert framåt! :) igår åkte jag även hem till Mona på kvällen och kollade på tv och umgicks. Det var superkul att få umgås lite, för oftast springer vi bara på varandra på gymmet och då hinner vi inte prata ordentligt. :) så gårdagen var riktigt mysig! Och det var väldigt kul att se vad fint dom har fått det i lägenheten. :) jag skulle väldigt gärna vilja fixa iordning här hemma också, men det känns väldigt onödigt när det är en hyresrätt, plus att jag vet ju inte hur länge jag bor kvar här. Förhoppningsvis får jag ett bra jobb i Göteborg snart, och då vill jag flytta dit ASAP. Så jag får helt enkelt fortsätta samla på mig inredningsinspiration och försöka fixa till min kommande bostad istället. ;) 

På tal om Mona, så har jag fått ett kostschema av henne, så det ska bli riktigt kul att testa! :D som det ser ut nu så kommer det bli jättebra, och det verkar bli riktigt mycket mat, så jag lär inte svälta om jag säger så. :) och med tanke på resultaten på dom andra hon har hjälpt så är jag sjukt taggad på att få dra igång! :) 

Nu är bara frågan om jag ska ta en powerwalk idag eller om jag ska försöka ta mig till gymmet? Jag har ju redan ont i halva kroppen, så det kanske är bättre med en "cardio-dag"? :P oh well! :D Vädret säger i alla fall att jag borde ta en powerwalk, så jag tror nästan att det får bli det, så kör vi styrka imorgon igen. ;) 

Hoppas allt är bra med er godingar! ;) 

Bild från i torsdags 

Bild från igår



Gårdagens resultat



Min fantastiska plan för kvällen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0