Omvägar

Idag har jag varit administrativ. Eftersom kemin och allt annat är avklarat (har dock lite kvar på exjobbet), så hade jag en hel del att fixa med idag. Men generellt sett så gick det bra. Bortsett från att mitt bredband har dött. Så efter mycket om och men så beslutade bredbandsbolaget att det var hopplöst och det enda dom kunde göra var att skicka ett nytt bredband till mig. Sååå kul att vara utan internet i flera dagar. :( tack och lov så har jag min iPhone annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till. :P 

Annars så hoppas jag att allt flyter på bra framöver. Imorgon vankas det jobb i Grums, så jag hoppas att jag får sova ordentligt inatt. Tyvärr blev det ingen träning idag, för mina vader hatar mig för tillfället. Men på onsdag fortsätter vi som vanligt igen. ;) 

Hoppas att allt är bra med er godingar! ;) 


Supergod kycklingwrap med egengjord nyttig sås. Mumsigt värre! ;D

Min surmin när jag inte fick bredbandet fixat



Riktigt bra ordspråk som passar in på mig. Jag tävlar bara med mig själv, därför gläds jag åt mina nära och käras framgång. :) och jag förväntar mig detsamma i gengäld. Och just nu känns det som om det kan bli riktigt bra för min del. Fast det kommer kräva en hel del jobb. Men som fröken B.Spears sa: you better work b**ch... ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0