Pomsky

Tror mitt huvud har tagit semester. :P  eller så har den bara gett upp efter den här dagen. ;) direkt jag kom upp var det full fart. Det skulle inhandlas miljoner saker inför dagen/kommande veckan, Marcus skulle tvätta, vi skulle fixa en massa andra saker, och sen var vi bjudna på födelsedagskalas i Forshaga. :) min vackra bästis fyllde ju 25 år den 29/9 så idag fick vi fira henne. :) 

Det var så kul att komma dit, med alla härliga människor och få gosa med älskade lilla Saga. :) vi blev bjudna på kakor, bullar, kokosbollar och tårta, så det var sött och gott. ;) så den här helgen har jag haft konstant sockerrus känns det som. :P tyvärr hann vi inte stanna så länge, för Marcus skulle iväg på jobb som vanligt, men det var som sagt supermysigt. :)

"Min" present till Emelie var en blombukett och ett kort där jag skrivit: 

Att vara med dig betyder så mycket för mig. 
Där ska vi två, ut och bara må
Vi ska äta något gott, och kanske även dricka lite smått ;)
Sedan kanske vi besöker en biograf. 

Detta är min present till dig min älskade fröken Staf! 

Så min riktiga present till kvinnan som har allt är en utekväll med mig! ;) där jag står för alla omkostnader såklart. ;) min sötgumma ska skämmas bort ordentligt med både mat och drinkar, så hon får en riktigt bra kväll. :) för jag tycker att upplevelser är den bästa presenten. Speciellt i vår ålder när dom flesta redan har allt som behöver. :) så det ser jag verkligen fram emot. :) 

När vi kom hem var det bara att äta lite snabbt innan Marcus åkte till Oskarshamn. :/ tråkigt, men så är det ibland. 

Nu är det bara för mig att börja ladda inför den kommande veckan, för då ska det pluggas för fullt! ;) fick höra idag att jag får komplettera min organisk kemi tenta, så det känns så sjukt bra! :D så den 23/10 smäller det. ;) och innan dess så vill jag få så mycket som möjligt gjort på mitt exjobb. Fasen det börjar närma sig slutet nu!! :D #loveit!!! 

Hoppas att ni har haft en bra helg godingar. ;) <3 

Hur jäkla söt är inte den här hunden förresten?! En liten pomsky valp skulle inte sitta helt fel framöver. ;) 


Och det var inte bara jag som tyckte det. :P

Bild på mig från i fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0