S.H.E.I.L.D

Hej alla glada! :) 

Allt bra? :) här är det fint. :) dagarna rullar på, även om det går lite för snabbt ibland. ;) i tisdags jobbade jag, och efteråt tänkte jag ta det lugnt. Istället slutade det med att jag drog iväg till stats och tränade lite. Jag tänkte köra ben och axlar, men det blev bara 3 benövningar och två axelövningar för sen hittade jag för många roliga människor att prata med.:P  men så är det ibland. Alla pass kan inte vara bra, och jag hade jäkligt roligt ändå, så det gjorde inte så mycket. ;) 

På onsdagen lämnade jag blod för första gången någonsin. Sist tog dom ju bara prover på mig, så nu var det äntligen dags för "the real deal". ;) jag har ju haft väldigt svårt för sånt där förut, så jag är grymt stolt över mig själv att jag klarade det utan att tuppa av. :P fast det kan ju bero på att dom var så omtänksamma och trevliga mot mig. :) 

Som tack för min gåva fick jag i gengäld fika, en penna och träningsförbud. ;) så igår fick jag en ofrivillig vilodag. :P fast jag var ganska matt efteråt, så det var lika bra. Plus att Marcus tyckte såpass synd om mig, så han köpte med julmust till mig. Gulligt va?! :D jag älskar ju julmust. :) 

Idag var det återigen jobb som stod på schemat, vilket gick bra, och sen somnade jag i soffan när jag kom hem. :P blir lätt så när varenda patient påstod sig vara sjukt svårstucken. *suck* 

Turligt nog (eller var det kanske skicklighet?) så lyckades jag på första försöker på varenda patient, så det kändes bra! ;) 

Nu ligger jag hemma och kollar på den nya serien "Agents of Shield". Än så länge verkar den bra, men slutdomen är inte kommen än. ;) 

Ha en mysig kväll godingar. :) 

Fika efter blodgivning 

Öl på jobbet? 



Såklart inte!! Det var bara ett kosttillskott. ;) ganska god smak faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0