Torsdag 10/10

Av någon anledning så ändras storleken på min text lite hur som helst när jag skriver via appen. Sjukt störande, men tyvärr kan jag inte gör nåt åt det, så försök ha lite överseende. ;) 

Annars då mina kära vänner? :) i måndags plockade jag och försökte organisera så gott det gick här hemma och sen drog jag iväg på bodyattack. Dock känns min kropp väldigt seg och orkeslös just nu, så jag orkar inte direkt ge allt. Förhoppningsvis orkar jag ge mer idag, och att jag får ut det jag vill av dagen. 

I tisdags skulle jag träffa fina Anna, men tyvärr blev hennes småtjejer sjuka, så vi fick ställa in och ta det när dom mår bättre istället. 

Så tisdagen fick bli en städdag där jag dammtorkade hela lägenheten och plockade undan lite saker så det kan bli bättre ordning här hemma. :) igår jobbade jag vid herrhagen, och det var så roligt! Hon jag jobbade med är så otroligt härlig, och även om det är ett lite annorlunda tempo än jag är van vid, så kändes det väldigt härligt att få vara där. Det tempot passade mig perfekt igår nämligen. :) 

När jag kom hem tog jag en powernap, och sen bara myste jag resten av kvällen. :) såna kvällar behövs ibland. ;) 

Idag har jag duschat, och ska nu få i mig mat. Sen ska jag skriva lite mer på mitt exjobb. Hinner jag så tänkte jag dammsuga innan det är dags för träning. Rygg, biceps och kanske lite kondition står på schemat. :) 

Hoppas att ni får en bra och produktiv dag! ;) 

Fisksoppa med saffran, apelsin, tomat, salladslök, morot och champinjoner

Förbrände ganska bra på attacken trots en seg kropp ;)


Seg fröken Ljunggren innan träningen 


Supergod "efterrätt"! Mango som doppas i en blandning av chili och salt. Gott och nyttigt! :)

True story. :P jag tycker om träning och hälsa. Så enkelt är det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0